ÎN LIMBA MEA, DUREREA-I CA O RANĂ
Elena Buldum
copyright@2016
In limba mea o lacrimă se scurge;
De dor de țară, de glie, și de neam
În limba mea și inima- îmi plânge
Că nu mai suntem neamuri cum eram
In limba mea, durerea-i ca o rană
Adânc înfiptă , cu un vechi pumnal
În limba mea, i- o nesfârșită teamă
Că ne petrecem viața cu un trist final
In limba mea, mi-e dor de mama mea
A cărui mâini mă cuprindeau în brațe
În limba mea eu plâng în urma sa
Că va veni și moartea să o –nhațe
În limba mea și bucuria este mare
Că încă mai grăiesc în limba mea
În limba mea și despărțirea doare
Ca orice despărțire e usturătoare
În limba mea și stele și Luna
Veghează cerul veșnic lumina
În limba mea pe limbă stă minciuna
Aștept și ziua când s-o rușina!

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează