Purtătorul meu de biruință


foto: internet


Ești purtătorul meu de biruință,
Și lupți și cu Dragonul -nfocat
Stăruitor -n Dumnezeu, credință
În temniță atunci te-au aruncat.
Ești purtătorul meu de biruință,
Și lupți și cu Dragonu'-naripat,
Menit să fii creștin și cu credință,
Balaurul cu săbii l-ai tăiat.
Ești purtătorul meu de biruință,
Călare pe un inorog -naripat
Porți semnul crucii și buna credință,
Cu sulița și sânge ai luptat.
Ești un martir model al biruinței
Ești Sfântul Gheorghe și patronul meu
Ocrotitorul pașnic al credinței
Și -al regelui Richard Inimă de Leu.
......................................................
Cu veselie-n Dumbrava minunată
Și fetele se strecoară pe furiș
Ca să nu rămână și nemăritată
Își pune-un vas de apă pentru măritiș
În vasul acela de cade-un fir de iarbă
Cred că ele se vor mărita
Și o floare de-i uscată- și să creadă
Norocu'- nu-i poartă gărgărița.
Purtătorul meu de biruință
Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează