Fluierul piciorului

prin porii pielii mele se ating plăceri ancestrale de gând
cine m-a adus pe lumea asta în brațele sexului tare,
cred că secunda
mă duce și mă aduce
un du-te vino ce mă dezbracă de orice caracter justițiar
imi trec cunoașterea prin simțuri
gust o sete nebănuită de dragoste înfometată
desfac picioarele în paranteze pentru că sunt femeie și orice sentiment se petrece singur prin inimă cu semnul întrebării ,
mă joc ping pong cu mine și cu el
recunosc, nu le știu pe toate și fac cu mâna mansardei cu flori
înfloresc petale de trandafiri trandafirii în timp ce cântă păsărele la fereastră
ciripitul lor mă aduce cu picioarele pe pământ
În sfârșit realizez ca mă doare fluierul piciorului de unde m-am născut..
nimic mai mult....


Elena Buldum
Fluierul piciorului 

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează