Să ne trăiești



La mulți ani, lui tăicuța meu, care astăzi împlinește o frumoasă vârstă. 
Mai trece-un an, mai trece-un ceas,
In viață fac câte-un popas
In căutarea unui trai acum
Departe de tăicuța bun.
Durerea mea este -n glas
Cu tine, taică, n-am rămas
Pe culmea dealului privești,
Poate, poate mă zărești.
De ziua ta, tăicuțul meu
Azi, sunt departe și mi-i greu,
Mă rog să poți trăi mereu
Mă-nchin la Bunul Dumnezeu.
Azi, soarta asta ne desparte
De tine taică eu n-am parte
Aș vrea să fiu un porumbel
Să zbor acolo lângă el.
De ziua lui să-i mângâi fața
Dar tare este tristă viața
Că nu le poți avea pe toate
De taica eu să nu am parte.
De ziua ta, tăicuțul meu,
Ce jale –e-n sufletul meu
Că rătăcesc ca o scânteie
Și m-am făcut tată femeie.
Că nu mai sunt acel copil
Acum tată –s –n exil
Din lumea asta-ndepărtată
Mă rog, să ne trăiești măi, tată!.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează