În risipite strângeri
Elena Buldum

Am strâns iubirea ta-n picături de rouă,
Cu stropi de ploaie cerul mi-a trimis-o

E scursă și prin palmele amândouă,
În primăvară, pomii-nfloriți a nins-o

De piept iubirea se ținea cu calde îmbrățișări,
          

Cu risipite strângeri, ce-o tăinuiam ascunsă                
Tu, ai pretins că o dezlegi, de funii și strânsori,

De lanțuri și pe rana ce se  vrea atinsă
  
Am strâns la piept târziu iubirea ta cu drag,
Cu aripi frânte-am plecat pe drumuri despărțite
De tulburări și mintea și pasul mi-i pribeag,
Când rătăcesc poteci cu lacrimi -nvrăjbite.

Am numărat iubirea-n clipe și secunde,                        
Că am crezut în tine...doar m-ai iubit cu foc!
Cu-o adiere-n vânt și valuri stau pe unde,...      
Iubirea s-a topit; rămasa-un simplu joc?

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează