Să vezi urmare!

În țara mea păduri, au fost...
Și munți, și văi, și mare,
Cu vii frumoase, și mult must,
Și stați! Să vezi urmare!
În țara mea, crescut-au plopi...
Și aur, și argint, uraniu
În munți, și văi, și mare,
Aveam biserici și mulți popi,
Și alții furau staniu?
Și stați! Să vezi urmare!
În țara mea grânarul țării,
( Și tot pleca pe mare)
Poporul are gustul sării,
Priviți! Vedeți urmare!
În țara mea cresc flori de soc,
Ca fetele frumoase,
Niciuna n-are vreun noroc
Că la vânzare -s scoase?
Poporu' soartă n-are-
Și stați! Să vezi urmare!
În țara mea mulți se minună...
De vorbe spuse, de minciună,
De neadevăr spus la- ntâmplare,
Și stați! Să vezi urmare!
În țara mea se nasc copii...
Fără părinți, și fără fii,
Cu toții plâng de mama lor,
Cu toții au același dor,
Și tot e la- ntâmplare,
Și stați! Să vezi urmare!
În țara mea cresc rădăcini...
Din pomi și viță nouă,
Și noi lăstari printre străini
Acuma vă spun vouă,
Să stați! Să vezi urmare!
Un viitor, că țara n-are?

Să vezi urmare!
Elena Buldum
drepturi rezervate doar autorului

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează