Fericirea asta...




Fericirea asta-n lume
Toți o caută pe nume
Și pe mama și pe tata
Lângă ei îți găsești, soarta
Mama este și averea
Și cu tata mângâierea
Tot necazul ei, ți-l iau.
Suferinţa și durerea
Totul din inima îți dau
Și-ți aduce mângâierea.
Lin duc dorul de copil
Eu, cu sufletul umil
Fără tată pe pămînt
Am ajuns orfan-n timp.
Ajutor cu vorbe bune
Nu mai are cine a spune
Și-mi cresc aripi de speranță
Că nu pot răzbate-n viaţă
De am tot, am și un nume
Îmi fac singur un renume
Stai cu mâna și -ntinsă
Și cu-o lacrimă prelinsă.
Între două vieți sunt prinsă.
Cine are mamă, tată
Lîngă el să îl aline
Mângâieri să-i dea speranță
Este fericit pe lume.
Sufletul să nu-i suspine.
Toate trec pe acest pămînt
Trec și bune, trec si rele
Părinţii sunt mângâiere
La copil dulce și miere.
Unde-i tata, să mă vadă
C-am ajuns mare-n lume,
M-a crescut să-mi dea un nume
N-are cine să mă-ndrume
Fără tată, fără mamă
Sunt orfană, biată fată!
Aștept, Doamne altă soartă.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează