Fata mamii

Am o fată ca o zână,
Zâmbetul îi ca o floare
Si privirea-i ca un soare,
Am plecat din țara mea ,
Numai pentru fata mea,
Si m-am dus departe-n lume,
Si am ajuns în țări străine,
Ca s-o ducă ea mai bine,
Când s-a născut fata mea,
Zâna i-a ursit ceva,
I-a ursit o viată grea
Prin străini înstrăinată ,
Viața-i toată ca o roata,
Asta-i viaţa fata mea.
Îi explicam eu cândva
Am ajuns în țări străine ,
Ca s-o ducă ea mai bine,
Câteodată mă gândesc ,
Anii trec si-mbâtrînesc,
Oare ajung să văd vreodată,
Fata mare realizată,
Astăzi împlineşte anii,
Mândră sunt eu azi ca mami,
Ca un brad ea a crescut ,
Crengile i s-au lungit
Ani frumoşi a început ,
Înger ,înger ,îngerut ,
Ea se roagă în pătuţ,
Dă-i putere doamne mamei,
Ca să nu ne treacă anii,
Să rămânem cum am fost,
Mami ,eu,totul cu rost .

ElenaB


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează