Pe trepte...
Elena Buldum
din vol” Pașii sufletului meu” , Editura Dandes Press, 2014
Cu pași mărunți, te caut...eu fug pe urma lor
M-aleargă gânduri negre pe trepte când cobor 
Mă plânge, nu mă lasă, că-n pași de dans valsezi
Cu alta, mergi prin ploaie, cu alta prin zăpezi.

Agăț în minte clipa, parcă-i dalbă minune
E-o floare la fereastă, tăcută, n-am ce spune
Să alungăm din noi tristețile-s de fum;
Și norii de-ndoială să-i risipim pe-un drum...
Să fiu a orișicui? Știi, că mă doare mult?
Când noaptea e cu stele și liniștea ascult...
Un cântec în surdină de dragoste și dor
Îmi descântă-nsingurarea cu șoapte de amor.
Să-mprăștie-suspinu-mi în vorbe și cuvinte
Îmbracă-mă-n petale ca să-mi aduc aminte
Aș vrea să ningă iară, cu flori și jurăminte;
În muguri să-nflorească doar vise ca-nainte!

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează