Când petalele sunt moi
Elena Buldum
Copyright
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Între noapte și tăcere, este doar un simplu pas:
Fără pic de mângâiere, tu nu stai, eu am rămas
Se-apropie de mine noaptea caut printre întrebări....
Cum mă-ndepărtezi de tine și de multe mângâieri.

N-am nici nopți ci numai zile, câtă vreme, oi avea!
Intre clipe sfărâmate stă doar bucuria mea
Cred că dragostea aleasă, e-o poveste între doi
Văd cum despărțirea lasă gustul amar și plin de noi.
Să dau clipa înapoi, să fim gingași ghiocei
Ce-aș mai face de-aș putea, primăvara pe alei,
Și te chem și te mai strig, îmi ești cerul meu tăcut
Noaptea-mi albă ne veghează parcă este un făcut.
C-am rămas în clipa vieții, când petalele sunt moi...
Intre raza tinereții și-ntre timp un simplu sloi
Cu dureri ce toată ziua și de mine le-ascund...
Tu o pasăre rănită, eu simt cum nu corespund.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează