Foaie verde

Elena Buldum
drepturi rezervate doar autorului.


Foaie verde frunză lată
N'am pierdut doru' de tată,

Tatăl meu, la bâtrânețe,
Nu mai ești, ca-n la tinerețe.

Foaie verde bob năut
Tatăl meu plin de cuvânt
Lângă tine am crescut
Lacrima se curge-o zvânt.

Foaie verde de sipică
Ca  o dulce levănțică,
Fruntea ce-o mi-o alintai
Tată mândru mai  erai.

Foaie verde de cireș
Nu vreau, să te văd uncheș,
Tată, cine să te-aline?
Îți doresc zile senine

Foaie verde de cais
Câteva rânduri am scris
Așa, cum eu ți-am promis
Să-ți îndeplinesc un vis.

Foaie verde de brocarte
Am scris versuri într-o carte
Doru-i greu, ascult oftatul...
Tata meu, nu e ca altul.

Foaie verde de-un dudău
Mă strângeai la brațul tău-
De-ți albește părul-ntruna
Tată, îți sărut azi mâna.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează