Se agață...
Elena Buldum

Se agață lumina pe cerul plin cu stele,
Vibrează de iubire, nu are un destin
Cu gheare-n jurul ei o ține cu putere,
Dansează jucășă în vârful unui pin.

De puf e norul negru, în visele târzii,
Cu mâna apuc tâmpla, că , oare, mă usuc?
Văd ochii ce-mi sclipesc ca două steluțe vii
În preajma morții mele, iubirea eu, mi-o duc-

Că -mi cade cerul roșu, e ca un cerc de foc,

Din bolta ce-i albastră, sclipește-n infinit
Veghez în preajma zilei, mă mut din loc în loc
Destinul îmi alungă și dorul cel dorit.


vol” A TREIA CALE” 2013, Editura Natiunea


Se agață lumina
Elena Buldum
Copyright@2012
Se agață_ lumina pe cerul plin cu stele,
Vibrează de iubire -n gheare și destin
Se-nvârte-n jurul ei în cercuri de durere
Dansează jucăușă atunci când e senin.
Se-agață noru-i negru în visele-mi târzii,
Îmi luminează tâmpla, și zilele se duc...
Și ochii îmi sclipesc- două steluțe vii,
În preajma razei mele -ncep să fug năuc!

Îmi cade ceru-i roșu; mă prinde de mijloc-
Și bolta e albastră, sclipește-n infinit,
Veghez în preajma zilei am inimă de foc
Când cerul vieții mele devine nedorit.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează