Am ajuns străini


Am ajuns străini

Elena Buldum

Așa,-'nrobiți până la vlagă-
Sânge cu sânge de ni-l dăm?
În țara asta tare dragă,
De ăst blestem se poate să scăpăm.

Suntem robiți până la sânge-
Și capu- avem plecat de supărare-
Că s-a chircit durerea, că se scurge...
Ajuns-am neam străin din țară mare.

Suntem robiți și care mult ne leagă...
Întemnițați, ca în cușca de lei?
Am fost mințiți de- o viață-ntreagă,
Istoria, ce scriem cu roșu din condei?

Suntem orbiți de ură și minciună,
Privim spre cer și facem plecăciune
De ce-o fi bună lume atâta ură,
Mai bine am face și o rugăciune.

Suntem amari de gustul sărăciei,
În lipsuri mari, unii trudim,
Mulți au ales o cale a pribegiei,
Copii noștri să nu-i chinuim.

Sunt un străin în țara mea bogată,
Că m-am născut așa și vom muri.
Și am ajuns străini ca niciodată
În țara mea cum nici nu voi mai fi....

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează