Elena Buldum
Atinge cerul...

E marea învolburată pe margine de apă,

Prin zarea albastră se clatină-o arcă           
Între catarge se zărește o barcă
Ii fac cu mâna salvării să tacă....

 În timp un cal și-ascute furios copita 

 Nimeni nu știe ce năpastă-i ispita,
Când marea clocotește la distanțe și mile
Pasiunea albastră se consumă -n zile.

 Nemurirea-i și ea, un suflet hoinar

Împovăratâ de gândul răzleț și  fugar
Zvăcnește de- artera și-n sucul ei tăcut...
Răsuflă ușurată pe  suflu-i cam mut.

Alerg spre fericire ca o mătase de culori,

Mi-aleg numai iubire din floare și flori
Mă rog de destin cu-un zâmbet trecător
Și-agăț a mea durere din chin rătăcitor.

Mă gonești-un dute-vino

Și-alerg desculț în noapte...
Și rog pe orice vină
Să o -nvelesc cu șoapte.

Mă roade puțin clipa din cea mai dulce faptă

Să-mi mușc până la sânge și unghia mea dreaptă
Nu-mi trece nemurirea se scurge și mă sapă;
Din două vorbe calde umplu ulciorul plin cu  apă.

Îmi fac cruce cu limba

Sunt gând pierdut pe drum
La braț cu norul negru mă contopesc prin fum;
Se-amestecă-n organic mă-legă-n vechiul turn.

Vibrații în tăcere cu gura-mi o astup.

Tăcerea-i o nălucă când fug și tot mă duc
Mă-ntorc cu bucurie din drum ca s- o apuc.
Îi fac contur de raze, mă bucur, rămân o clipă mut.





Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează