Inimă nu mă asculți
Versuri :ElenaB

Să-i dau viață glăsuiesc,
Inimii mă-mpotrivesc
Și de strigă-n voce tare
O ignor nu-i dau crezare

O închid în colivie,
Lăcate pe cord să-i pun;
Să te zbați să arzi de vi-
Te ignor și te supun.

Inimă, tu îmi joci feste
Nici nu vrei să mă asculți
Chiar dacă ești o poveste
Nu te stăpânești, te muți.

Lasă-te în zbor purtată,
E greșeala ta să știi
Că iubirea-i deplasată
Fericită n-ai să fii.

Și de crezi în alinare,
Dragostea îți vine de hac
E un hoț la drumul mare
Ai să cazi bolnavă-n pat.

Câte tratamente ei,
Nu-ți revii nici din uitare
Bei pastile și tot bei
Îți îneci amar-un mare.

Chiar de te învăț de bine,
Tu nu mă asculți pe mine
Te arunci cu gâtu-un hău
Ai pe suflet că-ți vreau rău.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează