Te-am așteptat de-o viață

 Elena Buldum

Te strâng la piept
cu o imensă bucurie
cartea mea 
te-aștept de-o viață
oare cine știe?
câtă dorință, vis
în ființa mea
toată mi-ai cuprins
mi-ai fost speranță
în zori de dimineață
te-mbrățișez
cu drag la piept
îmi sufli viață
în fiecare noapte
neagră
mi-ai aprins
o lumânare
când răni
mă usturau
si n-aveam altă
alinare

te-am visat
adormeam 
cu tine-n vis
Doamne
multumesc!
pentru tot
eu am promis
că, nu m-ai uitat 
și multă vreme 
te-am așteptat

îmi ești slova
dragă
dulcele-mi cuvânt
te citesc 
literă cu literă 
în vise și uneori și-n gând
slovele-ți sclipesc
sunt aurii
privirea
mi-o atrage
te răsfoiesc
în dulci amintiri
ce o să ne rămână vii
ești lăstarul 
cel ce dai viață
ai și umor 
haz
îmi crești
in inimă
și am un zîmbet
drag când chiar la necaz

filă cu filă până-noapte
nu mă satur de tine
te recitesc
chiar dacă
eu sunt departe
tu-mi ești mereu
aproape
ești destinul meu 
un începtut de lumină
dau și zile albe 
pentru tine 
când toate noapțile-o
să vină
și îmi trebuie lumină
te aduc în pat 
cu mine
la culcare
de se poate
când în ramuri, flori
caut a mea singurătate

tu cartea mea iubită
din străbuni
cuvintele-ți-s dulci
s-au pline de amărăciuni
pui suflet
când noaptea
stau și ascult în rugăciuni

ești cartea mea iubită
tot ce am pe lume, ce are
patria cu sufletul cel mare

te-am așteptat
în fiecare zi
cu nerăbdare
am sperat că
te-ntâlnesc

această minunată zi
cu sufletul 
din fragedă pruncie
eu te citeam 
în noapte
tu îmi citeai doar mie
și-ți vorbeam
cu vorbe dulci
doar ție
când ne scriam
în genunchi
cu rugăciuni
până la Cer să audă
ai noștri moși
strămoși 
pentru copiii
cei frumoși 
sau la cei buni
te scriu
cu peniță de aur 
și azi te îmbrățișez 
te citesc
ca pe un nou legământ
am făcut cu tine
în gând
ești dulcele meu cuvânt
petrec cu tine
zile

dincolo de moarte
am inima
un cer plin cu stele
parcă suntem două
dragi surate 
nedespărțite
în visele mele

scântei ni se-aprind 
tu mă pictezi
îmi dai
contur la fericire
când trec clipele repede
precum comete albastre
parfumate
tu vii cu ele 
cu iubire
slovele tale
le strâng în brațe
am o mulțumire 
celui cel mai drag
îi împletesc 
cunună
la gât mărgele
îi fac șirag
din visele tărzii
ce-s ale mele
de recunostință 
covor de flori
o scară păn la stele
și- aprind făclii 
și torțe 
să plec cu dincolo 
cu ele
când fericirea 
îmi curge 
zvâcnește
sângele prin vene
de mulțumire-i 
spiritul
nostru  
e părtaș
că ceru-i plin 
cu stele parfumate
că tot 
ce-am scris 
cu cerul inimii mele
e sufletul părtaș
lâsând cu drag
o carte
pentru iubiți
urmași

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează