Dor inimii




Elena Buldum
Copyright

Doru-mi-i de tine dor
Că îmi ești atât de drag,
Nopțile, te-alin odor...
Ca să nu ajungi pribeag!

Dorule, mi-e dor de tine
Cel ce luminează stele-
Dorule, un dor îmi vine,
S-aprinzi dorurile mele!

Dorule, mi-e dor de tine,
Drag și dor, să ne aline,
Nopțile cu vise line
Să te-aducă lângă mine.

Fără dor, nu- mi este bine,
Mai mereu mi-e dor de tine
Dor din dor, alin un dor,
Cu dragoste-l -nfășor-

Dorule, dorul din noi,
Rătăcește fără noi
În surdină-i cântă o harpă
C-a ajuns o țâță stearpă!

..........................................................................


Mi-e dor de dorul cel mai drag,
Mi-e dor și drag de-al tău amor,
Mă sting în ochii lui în prag,
Te stingi în ochii mei ușor.

Doru-mi-i de tine viață,
Și din dor îmi fac speranță,
Și mi-e dor din dor cu timpul
Să nu-mi treacă anotimpul.

Doru-mi-i de tine soare,
Dar mi-e dor și de răcoare
Doru-mi-i și de arsoare,
Doru-mi-i și de ninsoare.

Doru-mi-i de primăvară,
Doru-mi-i chiar și de vară,
Când natura-n primăvară,
Verdele-i covor afară.






Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează