Nu mai vreau

Elena Buldum
Nu mai vreau să fac nimic
Nu mai vrei să-mi fii amic
Nu mai vreau să înfășor
Dragostea s-o desfășor.

Nu mai vreau nici drag nici dor
Cât mă dori și cât te ador
Nu mai vreau să tac, tu taci!
Lasă-mă că te prefaci.

Nu mai vrei, să-mi fii iubit?
Nu mai vrei, zici c-ai albit
Vreau să te sărut subit
Dar tu pleci că-mi ești grăbit.
                                                                
Nu mai vreau, nimic să fac...
Când îți zic că-îmi ești drag
Tu îmi râzi frumos în prag
Nu mai vreau, să mă prefac.

Nu mai vreau, să-ți fac pe plac,
Nu mă vrei că ești burlac
Mândrele-s păsări pe lac
Tu scoți cleștii ca un rac.

Nu mai vrei, să te doresc
Nu mai vreau, să-mi amintesc
Nu mai vreau, nimic, nimic
Nu mai vreau, să-mi fii amic.

Nu mai vreau, să mă adori
Nu mai vreau, să fim actori
Eu îți spun că te iubesc
Tu îmi spui că mă-amăgesc.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează