Pe ochii tăi frumoși

Pe ochii tăi frumoși, am scris, cu sărutări, ce fericire...
e când strălucesc, în noapte steluțe argintii pe emisferă
cu praf de purpurină, am atins, și-am mângâiat a ta iubire
și raze de lumină, am atins, în zborul ce mă rotește,... o micuță sferă
Precum privirea-ți pătimașă, să-ți aline în muguri de dor mirarea ta
și pe retina gândului gingașă cu clipe dragi mi-atingi și ochii, zarea mea
și-n brațe să mă cuprinzi și  trupul  tremură de dor, tânjește
de sărutari aprinse, pătimașe chiar și frunza vestejește
Pe ochii tăi frumoși, doresc să-ngrop dorinți fierbinți,
în șoapte rostite-n soaptă și-n  tăcere
pe gurăde sărut, amprenta gustului  amar să-l simți
să sorbi, și  în tăcere  durera mea s-alinți 


Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează