La multi ani!
Elena Buldum
La multi ani!
Elena Buldum
Astăzi tresalt, în cuget și simțire 
mi-e vorba, cum mi-e portul românesc,
Că s-a înfăptuit Unirea neamului meu
și eu iubesc din suflet tot ce-i strămoșesc,
Astăzi îmi tresaltă gândul...
de-a Imnului cu dragoste de țără și de dor,
Că-mi iubesc țarina, pământul
și unde am crescut, aș vrea să mor.
Astăzi îmi tresaltă inima,
vibrează pentru al țării viitor
Și ochii mei se-nalță spre cer,
mă rog pentru-un destin strălucitor,,
Azi e sărbătoare, să ne iubim români,
și la mânie eu suspin,
România mea cea dragă, când te iubesc,
eu îți simt alinul, că-mi alin.
Astăzi tresalt, când limba mea grăiește românește...
graiul cel dulce din străbuni,
România mea, zâmbesc,
zâmbește, pe buze te slăvesc,
aduc omagiu celor buni;
Astăzi tresalt în cuget și-n simțire,
vibrează inima în piept cu drag,
România mea cea dragă,
La mulți ani! Asteaptă-ți fiii tăi, cu dor în prag!

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează