Un gând
Elena Buldum

La mulți ani, tatălui meu!
Azi la ceas de sărbătoare
Îi trimit un dar și eu...
Dorul meu de-aici din zare.

La mulți ani, tatălui meu!
Azi, zi sfântă pentru tine
Îți duc dorul mai mereu
Și mă-ntreb: oare ești bine?

La mulți ani, tăicuțul meu!
Te port în sufletul meu.
Dragă tată, ce n-aș da!
Să te pot îmbrățișa.

Dragă tată, tare-aș vrea!
Lângă tine să-îți  fiu..
Sufletul mereu aș da...
Lângă tine ca să viu;

Ce-nsemni pentru mine tată?
Leagănul copilăriei?
Cum mă alintai odată...
Și zburdam de bucurie.

Erai un suflet generos
Mă alintai mereu cu foc!
Eu, suflet copilăros...
Că mă bucuram pe loc.

Dragă tată, ce n-aș da!
Să rămăi mereu așa
Vesel și nemuritor
Și cu ochii plini de dor.

La mulți ani, tătuțu meu!
Îți port dragostea de fată
Prin străini e tare greu
Nu mai e ce-a fost odată!

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează