Un gând

La mulți ani, tatălui meu !
Azi la ceas de sărbătoare
Îți trimit un gând și eu
Dorul meu aici e-n zare.

La mulți ani, tatălui meu!
Azi zi sfântă pentru mine
Îți duc dorul și mi-i greu
Oare tată...tu ești bine?

La mulți ani, te port mereu!
În inima, sufletul  meu
Și cu dor la piept și eu...
Dragă tată, ce n-aș da!
Azi, să te pot îmbrățișa.

Dragă tată, tare-aș vrea!
Lângă tine să-ți aduc..
Sufletul când mi-o cerea
Sănătate-n prag să-ți duc.

Ce ești, pentru mine tată?
Leagănul copilăriei?
Mă-alinta-i cu drag -măi fată!
Minunată a veseliei.

Tu un suflet generos
Mă alintai, mereu cu foc;
Eu suflet copilăros
Azi, Tată eu n-am noroc?

Dragă tată, ce n-aș da!
Să rămâi așa era-i...or...
Tânăr, nemuritor...?
Eu cu drag să te conjor.

La mulți ani, dragul meu tată!
Îți port dragostea de fată
Fără margini, nețărmurită
Comoara mea nemărginită.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează