Rămâi un Sfânt
Omagiu geniului românesc Mihai Eminescu
Elena Buldum
vol ” In așteptarea sărutului promis” 2015
Editura ”Singur”

A fost odată pe pământ
A fost și numai este
În soclu rece, e un Sfânt
Un geniu de poveste.

Și câte-n Lună și în stele
Și câte raze vii în nori,
A scris cu slove toate cele
A înviat de-atâtea ori?

Luceafăr Sfânt pe-o rază lină,
Cobori în jos să te privesc
Să-mi umpli viața cu lumină,
În ochi scânteia-ți ți-o doresc.

În nopțile sub clar de lună,
Când infinitu-abia-l zăresc
Ne-adormit să-mi vii...Tu vină!
Pe cerul cerului ceresc.

În taină eu mă rog în noapte..
Rămâi, rămâi, nu mai pleca!
Și-n dimineți în versuri ..poate
Văd umbra ta ..te-aș mângâia?

Pe soclu ești nemuritor
Mă bântuie un singur dor
Rămâi , un geniu petrecut
De toți iubit și cunoscut.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează