Ascultă harpa 
din vol, "A treia cale" , Editura Natiunea, 2013

Cu ochi necruțători privește-n noapte,
E ochiul fecioarei… Tăcerea-i de șoapte,
În păr licăriri de stele vibrează,
Harpa-n acorduri cerul brăzdează.

În piept sclipesc licăriri de stele,
De iubire cresc bătăile inimii mele,
Pe trupu-ți holde de spice se împletesc,
Destinu-ți-i pecete de aur, îl prețuiesc.

Ai aripi de înger în aur cu multe carate,
Visezi la iubire, la viată și moarte
Cu mladițe de flori în lanțuri tuginite,
Dar viata e-o harpa cu acorduri risipte.

Se zbate inima-mi între cer și pământ,
O durere fierbinte mă inundă frângând
Mângâierea de miere ce dulce o simt:
Dumnezeu între viață, cuvinte și timp.

Se lasa înserarea cu stele sclipind,
Se-nchide văzduhul și inima ticăind
Lucește ca o auroră peste inima mea,
Șirag ești, de mărgele, și eu sunt o stea….

Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează