Să mă dezleg...
Elena Buldum

Am lacrimi sprijinte pe pleoapele-s privite,
Tristețea mă apasă, când genele-s vrăjite:
Eu știu că tu exiști și șoaptele-s proptite
De alta ce-o dezmierzi cu vorbe dulci, topite;

Ușor, îmi trece timpul și orele se scurg:
Nu știu dacă rezist, de-acum până-n amurg
Strecor și clipa-n sită, vin anotimpuri noi,
Nu vreau să-mbrățișăm iluzii amândoi.

Am trupul mi-e firav, nu pot să mai aștept
Și inima-mi tresaltă, zâcnește lent în piept
Țâșnește o durere se zbate în strânsoare
Iubirea-mi pentru tine, palpită obositoare!

Aș vrea să mă dezleg de-amărăciuni și clipe
Și să le leg în vise cu voce să nu țipe:
Nu vreau să risipesc iubirea-ți ce nu-mi lasă...
Decât o amintire, în timp, ce-i tristă și m-apasă!

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează