Caut prin refrene...
Elena Buldum

Îți cer prea mult, să-mi spui? că-mi dai foarte puțin...
Când sorb-ncet din elixirul minunat al vieții!
Dar, din potir mi-astâmpăr setea și patima o-nchin
Am înecat-o-n pelin de amar prin zorii dimineții!

Și-mi dai  atâta de puțin, că mă abțin;
Să- tot aștept, iubire, să-mi-țină-o veșnicie clipa...
Să vină să atingă iubirea...în ramuri de măslin...
Uns cu mir și zborul mi-a frânt-n două aripa?

Îți cer puțin, câte un pic; și-mi ei apoi...
Ce știu? Când în culori pictezi, cu lacrimi de iubire...
Pe cerul ce iubirea a-nfrunzit și a-ncolțit în noi,
Din toamne reci și anotimpuri triste fără fericire.

Îți iau puțin, și-mi ceri, să-ți dau mai mult...
Iubirea-i cernută din ninsori ce se preling-n gene
Aștern în psalmi și-n cântece de dor ascult,
Și doar o recunosc când o tot caut prin refrene!

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează