Desfrunzită

du-te și mă caută -n colțul lumii
la sfârșitul săptămânii
-' mpietrită pe brațele mumii
m-am mumificat
de atâta așteptat
cine mă strânge și pe mine -n brațe?
cuprinsă de false speranțe
de-am fi -n doi
iubirea ar crește pe noi...
La pieptul dorinței mele,
ai crește puiule cu toate cele
nu te-aș lăsa pe-alei
să te pierzi în ochii mei.
de-ai ști să cucerești
ți-aș culege stele cerești
'-n secunda doi
am fi amândoi
n-am ști de noi...
te-ai cuibări -ntre sâni
să fug de ochii- ți hapsâni
desfrunzită, nu părăsită
cer clemență
să o tratez de demență
da, fuge cu o diligență!
n-ai ce să -i faci
când e plină de draci?
m-ai căuta într-o- zi
și sigur, mi-ai mulțumi...
că te -am salvat
de la moarte
cum scrie la carte.

Elena Buldum
Drepturile rezervate doar autorului

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează