Colțul drag de casă

Dragii mei, români, trudiți și buni..
Pe pământul care l-ați lăsat
Moștenire dragă din străbuni
Peste tot văd mărăcini -n sat.
Dragii mei, străbuni, plecați demult
Ați lăsat o țară ca-n povești
Făt -Frumos ajuns-a un incult;
Fetele-s produsul unor pești!.
Dragii mei, români - nepatrioți
Și mărunți la fire... Și la stat -
Veți da bir cu toții la nepoți...
Vor plăti urgia ce-ați lăsat!.
Dragii mei, români de pretutindeni
Ce-ați lăsat -n urmă dragi părinți
Începând din Munții Apuseni
Trăim urâcioase, negre -vremi.
Dragii mei, români ce stați acasă
Raiul nostru-i colțul drag de casă
Casa părintească cu-al ei pridvor
Nu o vindem cum unii ne-o vor.
Colțul drag de casă
Autor Elena Buldum

https://www.facebook.com/imagebuldum/

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează