Aprinde-un vis...
Elena Buldum

În taina nopții, lumina-i agățată de o stea

Pe cer cometele vibrează de iubire alintate         
Eu nu am fost ca marea albastră, nici așa
Ce știi iubite, la ninfe cânți doar serenade?

În taina nopții, iubirea-n cercuri-nalțate

Si clipele  mai trec cu-o amintire
Îmi furișezi pe-obraz săruturi -nghețate;
Pe buze, aștept cuvinte topite din iubire

În taina nopții visele-s târzii

Și adormite gânduri scrise cu iluzii;
Când umbrele se mișcă-s două trupuri vii
Pe cerul arămiu cuprind doar deziluzii!

În taina nopții se-nalță-un far,

Vazduhu-i luminat și strălucește
E e o minune și ceru-i creștet de cleștar
Dar eu privesc cum luna se rotește;

În taina nopții, sunt norii și o stea

Cu albe coifuri scânteind;
Te rog aprinde-n vis iubirea mea                                  
O lumânare, de speranțe fine licărind!    


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează