Nu am averi


Copyright@ 2015
Nu am averi pe-acest pământ,
In suflet arde-o steluță;
Pe cerul vieții-mi luminând,
Am cea mai mare luminiță.
Nu am averi pe-acest pământ,
În ochi mi-e toată strălucirea
In spirit am un crezământ
Care-i aprinde strălucirea.
Nu am averi pe-acest pământ,
Pe buze-o ultimă dorință
Când liniștea tăceri formând
Vreau viața fără suferință.
Nu am averi pe-acet pământ,
Numai lumina cea senină
Adie vântul și -o frământ
In gândul meu este divină.
Nu am averi pe-acest pământ,
In umbre negre văd păreri
Ca niște salcii deformând
Dureri de astăzi și de ieri.
Nu am averi pe-acest pământ,
Am suflet care-i ' ntr-un suflet
Și vorbele le- ngân-n gând
M-am săturat de-atâta umblet.
Averile sunt de nimic,
Contează numai anii mei
Nu vreau să fiu un inamic,
Nu-mi vând iubirea la atei.
Nu am averi ,am doar iubire
Și sufletul pe tot-l cuprinde...
S- aducă numai fericire
In inimi bune de se prinde

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează