Astăzi nici măcar...
Elena Buldum
din, vol" Pasii sufletului meu", Editura Dandes Press, 2014
În grădina Raiului, îmi cresc tot mușcate
Pe o frunză moartă, în colț, o iubire...
De demult iertată prea mult aplecate
Moare-ngenuncheată umil, în neștire.
Împletește viața astăzi lin se scurge
Crucea-și face crucea semnului decurge,
Pe icoana mamă astăzi cine-o plânge...
Cine s-o mângâie viețile-s nătânge.


Adun firimituri resturi de ce sunt
Neființa-mi dragă vie e un punct
De mă ține-n viață veșnic și supusă
Suferința-n timp e doar predispusă...
Să își dea și moartea duhu-n așternut
Liniște nu am de când m-ai văzut
Înșir pe un fir ghemuri laolaltă
Pe o treaptă a vieții ce-o cred prea înaltă

Când îmi povestești azi o rugăciune
Fac vreo câțiva pași cu închinăciune
Stau cuminte-n față plină de cuvinte
Eu simt doar iubirea moartea de ce minte.
Astăzi nici măcar timpul nu mai ține
Ultima-ntrupare iar mă-nchei cu mine,
Mă invocă lumea-n care m-am născut
O reneg pe moarte, mi-am făcut un scut.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează