De copilă...
Elena Buldum
vol" Pasii sufletului meu" 2014

Stele-n noapte, stele-n zi
Fuge clipa în ” a fi ”
Îmi simt cerul – plin pe gură...
Universu-i plin de ură?

În ochi luna îmi răsare,
Mi se-nfig ”bețe -n roate”
Ca o minge vorba sare
Mă rotesc și dăm din coate.

Inimă de dor, sihastră,
Legănata-i de-o iubire
Floarea mea, cu drag, albastră,
Dintr-o mică rătăcire.

Vântul șuieră-n minute
Vino! Du-te! Du-te! Vino!
Timpul, parcă în secunde...
Vorba-nghite. Hai, revino!

” Să îmi muști încă o dată”
Sufletu-mi curat de fată
Ce-l agăț pe partea dreaptă
Ruga mea e doar o faptă.

O iubire văd cum pleci
Năucită pe poteci,
Ziua zilei noapte face
Dragostea stă ca pe ace.

Toacă, toacă, să ne toace
Viața-i pură în găoace,
Crapă ziua-n zori de ziuă
Bate, toacă, bate-n piuă!

Aș vrea să-mi alung norocul
Bate-l Doamne! e ca focul;
Pentru visul de copilă
Simplu e că nu-s umilă

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează