Corpuri cerești...
Elena Buldum

Două corpuri cerești se odihnesc și-apoi...
Îmi privesc libertatea o zăresc în nevoi...
E o rază albastră ce răsare din noi
Ne spală de patimi pe mine, pe voi.

Aș vrea să privesc dar zăresc înainte
Doar fragmente scrise, răpuse, cuvinte,
Cu litere mici și cerneală albastră
Un vis ofilit ca o floare în glastră.

De unde s-adun atâta uitare
Ce-nalță lumina, e sfânt și e mare
Urmez mângâierea, mă vindec de vise
Pe marginea vieții de păcate promise.

Aș vrea să adorm în vise și dorinți
Trezite la viață mă supun în căinți,
În genunchi nu am pace în umbre-s ființă
Zărite o-ndemn să -mi lase voință.

În raze de soare un chip încălzesc
O lacrimă-mi scapă... și mă căiesc?
Deschide-mi o pleoapă privesc viitorul
În corpuri cerești doar cel sfânt e autorul.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează