A coborât din cer ...

lumina sfântă 
a coborât din cer,
pe rază

Hristos,

lumină sfântă am luat ,
am zis ,Hristos a Înviat!
și-acasă cu lumina am plecat.

Doamne am sufletul împăcat
pe-o rază de lumină,
cu miros de ceară pură, 
e divină
un înger coborât din cer 
mi-a dat,
un dar curat și binecuvântat
e noapte mare 
sfântă e lumina
cerul s-a deschis
e noaptea plină
bat clopote 
toți creștinii cântă, 
se adună
întâmpinăm cu bucurie 
lumina cea creștină
să ne aducă pace 
și viață mai senină
e noaptea sfântă lumina ne-nsoțește
și harul duhului divin ne curățește
Doamne ajută-ne în toate și de rău tu ne ferește.

Hristos a Înviat!                                                    

Autor:Elena Buldum                                                                       
 




Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează