Țară, unde ești!
Elena Buldum
drepturi rezervate doar autorului
Țară dragă, drag pământ,
Te iubesc, atât de mult
Plaiuri dragi, plaiuri străbune
Frunza codrului-i minune.
În prăpastie genune-
Țară dragă, bravi oșteni
Suntem falnici și mireni
Trâmbițele o să sune,
La un ceas de rugăciune.
În genunchi cu plecăciune.
Țară plină de nămeți...
Unde-i tolba cu săgeți?
Țară mamă, pentru noi...
Suntem plini și de nevoi
Eu și tu, și noi și voi?
Țară dragă, tu odată...
Cu pădurea-ți fermecată
Neamul tău vrednic pământ
Lupte seculare-n vânt
Pentru dulcele cuvânt.
Țară dragă, mama mea,
Ai avut o viață grea
Să-mprumut soarta-ți, n-aș vrea
Din venin să gust, așa.
Separați și alăturea.
Țara mea-i țară săracă,
Creangă povestea ,odată
(Sărăcia stă în poartă
Și ne strânge laolaltă)!
Neamul meu fost-a un zmeu;
Țară dragă, neamul meu
Cartea mea cea cu povești
Niciun vis nu împlinești!.
,
Lacrima-mi cu dor de țară
Pe obraz, curge amară
Țară dragă, dragi români,
Fiți uniți în rugăciuni.
Crișan a fost tras pe roată,
Pentru națiunea toată,
Ne spunea Moș Ion Roată
Țară mea-i nevinovată.
Ca și frunzele-n vii,
Rămânem ai țării fii,
Țărișoara de-ți iubești
Oriunde ai fi , sau ești
Tara ta e de povești.




Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează