La spital

Suport pe viu o tăietură,
Dar pe-o soră rea de gură,
Ce n-are pic de omenie,
N-o rabd decât cu-anestezie.epigramă de



Stai în colțul tău cuprins,
Remușcările-ți vin bine
Un nimic sfoară de-ntins
Gura-i neagră de tăciune?

Neagră ești și- n cerul gurii,
De cenusă praf și-n viață
Ești mai rău decât chiaburii
(Mi se rupe chiar la ață)

Bolborosești cuvinte,
Faci clăbuci în două lumi
Dacă ești poet cu minte
Mare-i neagră din tăciuni

Te crezi mare, chiar și tare,
Și reglezi totul din pix
Ca un univers de mare
Dar ai creierul încins.

Și mai cred că ești bolnavă
Puneți nădejdea în sân
Ai ajuns chiar o epavă
Scrii și râzi, oi fi nebun?

Când pirat cu féțe multe...
Cu cercei și măști de tute
Balamută chiar de-ai fi
Blestemată ai să fii .

Dacă vrei să mă cunoști,
Că tarhon e brav român
Avea inimă de Leu
Azi nu dau pe el un leu

Tot ce fac unde m-aș duce
Îmi iubesc mult neamul meu
Unde stai tu neam de cuce?
Roagă-te în drumul tău.

Fii bravi mereu ne pier
Sunt cu féțe tot mai multe
Îmi vine să strig la cer
Trădători, féțe mărunte.

Să mă ierte, lumea bună,
Toți ai noștri, minți de seamă
Supărarea-i pân la Lună
Sunt THE BEST BOOK-FESBOOKCIANĂ.

Dacă ai curaj, să vii
Față-n față să vorbim
Neam de câine  ..în.mii
De vorbe ...nu ai fii?

Eu sunt neam de viță bună
Asta a plantat bunicul
Și -a pierdut chiar și piciorul
A luptat cu inamicul.

Și mai sunt din neam de Soi,
Neamul meu, viteji și bravi
Au fost chiar ostași ,eroi
Dar ce spun ...mai bine tac.

Stau la mare și visez,
Mă bronzez în tări străine
Sunt pe vine și nu crezi
Tu rahat mănânci pe pâine?





Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează