Dulce visare

Distanța-i timp și vis, uitați în gând pe-un nor,
Tu-mi ești un suflet drag,viețuiești în muguri de dor
Înalți pe cer speranțe de culori, un curcubeu de vis
La încheietura mâinii o picătura de iris.

Te îmbrățișez la piept în gândul meu mereu,
Atingerea-i un zâmbet cald, mă regăsesc sunt eu
De-ai dori să-ți dăruiesc în dar suflete drag
Tu ești departe,din al tău suflet îmi fac la gât șirag.

Ne despart vise sunt amintiri sublime,
Departe e ca toamna cea târzie, doar destine
As vrea doar mâna mea s-o atingă pe-a ta
Rămân doar amintiri ,e doar visarea mea.

Te privesc doar prin fereastra sufletului meu,
Dansăm un vals de șoapte,eu mi-aș dori mereu
Întoarce-ți conturul ochilor tăi către mine
Privirea-ți să rămână iubire,o dulce visare cu tine.


Autor:Elena Buldum                                                                                                          

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează