De ce bunule copil


De ce, bunule copil,

Când te naști ești suflet pur,
Îngerii când te-au trimis
Aripioarele-ți dau drept vis?

De ce, bunule copil,

Când la sânul mamei tale,
Floarea mea ești și ești soare,
Genele ți le admir!


De ce, bunule copil,
Steaua mea ce strălucește,
Ochișorii tăi îmi vin
Să-i sărut eu nebunește?

De ce, bunule copil,
Ai venit din cer pe-o rază,
Și ești îngeru-mi divin
Și lumina ce vibrează?

De ce, bunule copil,
M-am rugat de-atâtea ori
Să ai zâmbetul pe față
Ca petala unei flori?

De ce, bunule copil,
Ești un fulguleț de nea,
Zâmbetul tău mă vrăjește,
Ursuleț din catifea?

De ce, bunule copil,
Te sărut pe obrăjori
Și mă rog să ai de toate,
Și noroc, de sărbători?

De ce, bunule copil,
Te-ai născut un crăișor
Luminând viața-mi în cale
Când te strâng la piept cu dor?

De ce, bunule copil,
Inima mi-o cucerești,
Cu-al tău gângurit pe buze,
Semn că și tu mă iubești?

Elena Buldum din vol "A treia cale" Editura Natiunea

 
 

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează