De Paște

e săptămâna mare
noi am gândit
să facem
curățenie
în casă
gânduri
și suflet

inima
și trupul
vrem
să-l purificăm?

eu mi-am cumpărat
un aspirator
ultima generație
cu aburi
de scoate
toate petele
păcatelor
de ieri
azi
și mâine
luându-le
pe cele
de poimâine
pe altădată

și totuși tot o mătură
ar fi mai bună de măturat
păcatele negre

să măturăm cu ea
dând gunoiul
după ușă
ridicând preșul 
să-l scuturăm
prin praful timpului

o treabă bună!

mătura

mătură tot creștine
colțul sufletului


e postul mare
trebuie să facem
curățenie
în toată casa sufletului

mă gândesc totuși
la cei
care păcălesc
înșeală
fură
mint
urăsc
dușmănesc

au frică de Dumnezeu?

cine știe?

cine are frică
de cel de Sus
Atotțiitorul,
Atotștiitorul
 de asta ne facem
cruce cu limba
Doamne ajută-ne!
Amin!

avem nevoie
să trezim
ceasul al doisprezecelea,
în săptămâna mântuirii
a spălării păcatelor

să curățăm
casa inimii


să iertăm
pe unii
și pe alții
dacă putem?
nu e prea târziu
să primim Lumina Sfântă
în casa sufletului nostru cu bucurie!

                              

Autor.Elena Buldum                                                                                                                           

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează