A TREIA CALE A REGASIRII
Elena Buldum din vol ”A treia cale”

Dacă aș vorbi despre Univers,nu aș spune decât că suntem produsul unei bunătăți transcendente.
În scripturile ebraice găsim că Dumnezeu a creat cerul și pământul iar în teismul creștin și cel musulman susțin că Dumnezeu a creat lumea din nimic .Ce legatură are asta cu mine ,cu existența mea cu Eu-l meu,ce legătură are stiința modernă și credibilitatea acestei învățaturi religioase .Eu cred că are ,pentru că sunt fructul acestor două existențe sunt chiar Eu. Tocmai de aceea aceste întrebari dau sens existenței mele și vieții mele ,pe care o consider un dar de preț,dă sens esenței mele indiferent de faptul că existența mea atât de dragă precede două lumi ,în continuă transformare.

De foarte multe ori aflăndu-mă la răscruce de drumuri, și tot de atâtea ori mi-am pus existența la mare îndoială ,ce sens am eu în această lume ,îmi reveneau mereu în minte cuvinte deșarte și cine aș fi Eu de fapt!.?De câte ori acest Eu nu a fost fugărit în ideile creației.

Este irelevant poate de ce acest Eu a fost catapultat.Am frămâtat Eu-l meu îndoit ca o coală de hârtie pe aripi de gânduri,pentru a continua să existe forța mea și voința mea,cu toate că în doctrina creației,nihilo susține pur și simplu că Universul nu își are originea în nimic decăt în voința lui Dumnezeu,prin care este facut Universul.Și am acceptat acest lucru și m-am lăsat în măinile lui Dumnezeu.Vine un moment când pe aripile dorului ,la fel Eu -l meu tânjește cu ardoare chiar răvnește la dorința sublimă și devine o îndeletnicire a stării mele.
Încep să cred că această stare primordială a mea ,este spontană și care evocă adevăratul sens al miracolului religios.Dacă stau să vorbesc de extreme pe aripa deznădejdii am fost de atâtea ori.
Întrebarea mea profundă cum ar fi sensul fundamental al Universului fără deznădejde,sau cu ce stare aș putea să o înlocuiesc ?Am înlocuito destul cu amăraciune chiar am apăsat și inima și simțeam că rămân fără Lumină.

Și dacă Dumnezeu a creat Universul în șapte zile ,eu de ce nu aș zbura pe aripile curiozității,al cunoașterii,de ce să nu-mi manifest interesul pentru un lucru deosebit.Dar în tot și în toate am înzestrat sufletul numai cu Lumină.De când am existat Eu am fost fascinată de tot ce mă înconjoară,am pus întrebări, am căutat răspunsuri și explicații.
În primul și în primul rând l-am căutat pe Dumnezeu am vorbiti cu el și am îngenunchiat în fața lui.Am primit și Lumina lui care o pastrez cu sfințenie.(Am îngenunchiat în altarul bisericii mele cu lacrimi în ochi și cu nădejdea în suflet și cu Lumina cea Sfântă /Elena Buldum)
Îmi simt și acum cum inima îmi ticăie ,este plină de viață,îi aprind Lumina Sfântă și o cuprind în brațe cu blăndețe .Am îmbracat chipul luminat cu Icoana Sfântă a Maicii Domnului care m-a ajutat la necaz.Unde mă poartă pașii mei o să provăduiesc numai iubire pănă în înaltul cerului și dincolo de moarte,poate asta e menirea mea.Amărăciunea și mâhnirea doreau să fugă cu Lumina mea cea Sfăntă.Doamne și de căte ori m-am rugat să nu mi-o ia.
Doreau să-mi cotropească inima și sufletul dar mi-am propus”să evit excesele” de orice fel.
Putem să gândim pozitiv și totodată să transformăm gândurile noastre într-o stare care să și o atingem ,să fim mai înțelegători,mai mulțumiți și mulțumesc pentru tot ce mi-a dat Bunul Dumnezeu.

Cu cătă ușurință câteodată ne deplasăm ideile din cauza unor banali factori externi și permitem și lăsăm loc stresului,încordării și îndoielii.

Și cu toate acestea ce s'ar face viața fără mine ,sau Eu fără ea .
Oare am descoperit A TREIA CALE,oare m-am regăsit,mi-am găsit rostul existentei mele de a fi normal sau spiritual.
Dumnezeu știe calea !
Pănă acum mi-am hrănit sufletul pe dinăuntru și mi-am transformat hrana spirituală în părți egale dându-i corpului limite în funcție de nevoie.
Am adăugat sufletului meu armonie și echilibru.Eu-l meu acum realizează această proporție uriașă și armonioasă.
A TREIA CALE CRED CĂ ESTE UN DAR și este doar una din treptele călătoriei mele în acest spațiu și timp.
De-abia de acum începe frumosul voiaj în Univers.
Doamne ajută și-ți multumesc că m-ai înzestrat cu acest Har minunat de a vedea lucrurile altfel!

Eu sunt trubadurul, lira
Este sufletul din tine,
Am să cânt din al tău suflet,
Să fac lumea să suspine. catren de Mihai Eminescu

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează