Elena B
De ce-ai plecat din viața mea,
Și te-ai -ntors-n  lumea
Fugit-ai cu speranța -atunci
Cu toate vorbele mai dulci.

De ce-ai plecat când sufeream,
Și fără alinare eram
Și mai mereu te-așteptam
Asta e tot ce eu mai am.

Și ai rămas ne-nduplecat,
La orele când ai plecat
Pe inimă ai ferecat
Și gândul mi l-ai fermecat.

De ce-ai plecat fără să-asculți,
Și alerg picioarele-s desculți
Și orologiul bate-n geam
Și ai uitat ne înțelegeam!

De ce-ai plecat și ai lăsat,
Un gol în suflet ai trasat
Sunt  înger, trist și părăsit
Ești fără aripi, răvășit.

De ce-ai plecat și n-ai lăsat,
Iubirea să pășească-n prag
Ai părăsit un legământ
Fără să juri nici un cuvânt.

De ce-ai plecat și a rămas,
Un gol în sufletul ce-i pătimaș
E noapte frig și e tărziu
Ce-am să mă fac ,e timp verziu!
 

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează