Gata, e un chin...
  Elena B


 Valul mării se tot zbate-

 Păsările țipă-n noapte
 Glasul lor în noaptea lină
 Ochii lor ce văd lumină
 Pe nori stau, cete de îngeri
 Și revarsă niște fulgeri
 Si zâmbesc-îs fericit...
 Îngerul meu cel iubit,

 Carul mic și Carul mare
 Pe potecă e-o cărare
 Ce mi-aduce alinare
 Că suspin cu dor și jale.


 Gata, e un chin!

 Vreau, să curm, al meu suspin;
 Toate dorurile vin-
 Căpușorul să mi-l pun
 Pe-al tău umăr, să adun-
 Să privim cerul cu stele
 Să-mi promiți luna cu ele.
 Și castele de nisip-
 Eu doresc numai un pic
 Să mă strângi de subsuori-
 Să mă-alinți, că-mi dă fiori!
 S-o atingi pe inimioară
 De iubire  să n-o doară!
 Să fim, iarăși, amândoi
 Un pas tu, pe urmă noi
 Să sorbim și din privire
 Ne prefacem în neștire
 Să alini și -a mea suflare
 Că privirea, ta, mă doare!

 Noaptea nopții, vine oare!
 Cer senin, steluțe albastre
 Alungați pe dâmburi caste
 Nopților de dor sihastre...

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează