Vals...
Elena Buldum

În mijlocul valsului, te-am cunoscut,

Dansam un tango,m-ai prins de mână,
și mai îndrăgit,
Te aplecai din când în când la urechea mea,
șoapte șopteai, parcă îngânai totuși ceva
Că sunt a ta, ești lumea mea, că erai  vrăjit
În mijlocul cerului, eu albastru infinit
Tu Luceafarul meu drag, cunună mi-ai împletit
De raze de stele,îmi tot prindeai în păr broșă de dor
erai floare gingașă, sau floare de măr
În universul vieții mele, tu un înger cu aripi, un visător.

În mijlocul inimii mele, visele le prefac în praf de stele 

Dispar ca un fum apar în formă de scrum
Când ești sau nu ești tu cu mine acum
Dacă aș fi făcut cel mai crud legământ,
Eu tot cu tine în brațe, te-aș fi ținut
Te-aș fi adormit pe-o geană visănd...

În mijlocul vieții mele sunt iele

Eu te prind de mână și fug de ele,
Chiar de mi-ai împleti cunună de flori,
Îmi rămân privirile tale, comori;
pictate pe cer în zori, iubirea ta îmi dă  fiori.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează