Un sens în viață
Elena Buldum

Ți-am furat o inimioară,
Fug fugind, o duc din greu
Dar e grea, ca o povară,
Ghemuită, of văleu!

O ascund eu pe furiș;
Ingrămădită-n ochii tăi,
Lumineaza-n luminiș,
În pădurea din zăvoi;

Să-i dau drumul să se ducă,
Nu-i doresc o viață grea
Doar fugind o duc pe fugă;
Inimioară draga mea.

I-am facut un soclu mic,
Inima-i ca de pitic
O feresc de tot ce-i rău
Doamne Dumnezeul meu!

Are chef și dor de ducă,
Să se ducă și să fugă
Are dor și disperare
Inimă chiar nu te doare?

Ce îi dau și ce îi fac,
Inimii îi pun capac
O astup într-un ciubăr
Stă pitită-n colțișor.

Vin și zile bune ,rele,
Inimii îi dau crezare
Tot ce faci unde te duci
Doar bătăile-ți apuci.

M-am gândit să-i dau papucii,
Să o scot din pieptul meu
Fug în codru cum haiducii,
N-o lăsa când dă de greu.

Rătăcită la răscruce
Să o las nu mă pot duce
Ea îmi dă un sens în viață
Am sau nu, îmi dă speranță.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează