Clipă albastră
ElenaBuldum 16.45

În tăcerea nopții albastră,

Măngâieri și șoapte dulci
Fagure-i iubirea noastră
Și la pietul tău mă culci.

Ochii nopții sunt de jar,

Fruntea-i cu sudoare rece
Cântă mierla în stejar
Clipa vieții trece, trece...

Doar un orologiu surd

Ticăie și bate-ntruna
L-aș tăcea să fie mut
Iubesc clipa totdeauna.

Și o clipă s-o cuprind,

Nu mă satur s-o privesc
Și la sănu-mi cald fiind
Toată viața o iubesc.

Albul cerului îmbrac

Îngeri zboară printre nori,
Doar lumina în cerdac
O pătrund mii de culori.

Pasărea în zbor doinește,

E izvorul boare rece
Glasul ei curat grăiește
Setea ei în gând petrece.

Pe retina ochilor

Clipa are iz de dor
O privesc și o ador
E parfumul florilor.

Și lumina e divină,

Fericirea-i pân la stele
Ingerul aripi înclină,
În lumină clipa piere.

Și dispare doar o clipă
Când răsare Luna albă
Gândul meu mi-l înfiripă
Lângă o șteluță dalbă.

Pe cărări doar liliecii;
Stau la capătul potecii
Și pe cărărui în veci
Eminescule tu pleci.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează