Când prin inimă le trece
vol Cuvinte pe aripi de iubire

...Și speranțele-mi sunt frunze
Le alung pe-un nor în vânt
Le visez în vis pe toate
În altarul meu le plâng.

Mi-e durerea sfâșietoare;
Tânguiește pe răcoare-
Sârguința mi-e ardoare
Trece clipa și mă doare-

Te-am ținut în brațe-o clipă,
Și pe pleoape,..a-fost un gând-
Vătămată-s pe-o aripă,
Ce tristețe și-n cuvânt!

Din speranțe și durere
Deznădejdea-mi dă putere
Dumnezeu și-a noastră vrere
E voință și ce-mi cere?

În a temniței cu gratii,
Să-ating a ta inimă,
Sub zabrele ce au cratii,
Timpul cine le-mbină.

Interzisă stă iubirea-mi,
Îi pui lacăte pe cord
Urcă frejul de fasole-ți,
Printe picături se sorb.

Câtă viață mai petrece
Acest gând și ea o rază,
Tot prin inimă le trece
O iubire ce visează!


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează