Freamăt lin...
Elena Buldum 20.53

Nu știu iubite, ce clipe fericite mă face să te iubesc atât de mult,
Zvâcneste tâmpla dreaptă, în jurul tău plutește un mister tumult
Pitesc și norii-n cer și-i ghemuiesc la pietul meu, mi-i greu
Aduni cununi de flori ți le daruiesc ești giuvaerul meu.

E viața ce pulsează roșu, un ticăit și-un freamăt ne-ncetat,
Doar moartea mai desparte un suflet atunci când ai plecat
Nu știu iubite să culeg eu suferința în petalele de flori
Și cum să le despart, de tine în zorii  zilei de cu zori.

E timpul trecător și orologiul scurge viața-i un freamăt lin,
Când drumu-i lung amețitor povara de pe umeri e crud destin
In halta vieții noastre te-aștept cu flori în mână 
Buchete-s în culori când strâng iubirea să-ți  rămână!.... 

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează