Viață...
ElenaBuldum

 Viață, tu ești viața mea
Nu te dau la nimenea,
Coborâșuri, câte, vrei
Urci în trenul vieții ei?

 Viața mea te prețuiesc,
În stație trenuri sosesc
Numai Dumnezeu ne știe
Gară ai trenul să vie...

 Viața mea, ce mi-ai fost dată
De la Dumnezeu lăsată,
Sunt ca șoimul călător
Stau în gară, aștept și mor?

 Viața mea, din copilărie,
Când zburdam prin vii... prin vie
Jucam jocuri de copii
Inocență-ai să revii!

 Viața mea la tinerețe,
Ești frumoasă, o frumusețe
O îndulcesc îi dau binețe
Are nu știu câte fețe?

 Viață curgi ești apă vie,
Frunza mea verde-i în vie
M-ai amară ca pelinul...
Gustul viei, când beau vinul!

 Viață tu ești trecătoare,
Ești o apă curgătoare
Și izvoru-ți curge lin
Sete am te sorb din plin.

 Viață, tu Sfântă pe lume,
Azi aici ai și un nume
Ești o piatră nestemată
Și te-nvârți ești ca o roată.

 Viață, tu stai ca pe ace,
Mă sufoci și nu-mi da-i pace
De o vreme bună-ncoace
Știi ce vrei și ești rapace.

 Viață, tu stai și în coate,
Ești frumoasă pe etape
Și mai bune și mai rele
Cu speranță trec prin ele.

 Viață, ești cu capu-n jos
Faci și lucruri ce-s pe dos
Când le cosi, și le descoși
Precum ciorapii cei groși.

 Viață, fii mai fericită
Ești lumina-n piept zidită!
Și nu îmi deschide rana
Ca să nu ajung o Ana!

 Viață, cu-aripi de zbori
Rază plină-mi de culori
Liniștea și pacea ta
E un scop în viața mea.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează