O rană stă pe trupul ridat, căzut în disperare...
Că a rămas un gol cât o distanță mare
Mi-ating și tâmplele -s fierbinți...
Mă -ntreb, iubite...Tu o simți?
Că -n plânset doru-mi este viu...
Atinge-mi doar suflarea, când eu știu!
Că mi-ai pictat pe brațul stâng o cruce...
E neagră jumătate, mi-o poți duce?
Sunt carne? Și din carne am venit..
Că m-ai negat, și Dumnezeu cred c-a murit?
Eu n-aș pretinde nemurirea pe pământ
C-ai înșelat și-n ceruri ultimul cuvânt?
De-atâta sânge amestecat cu lut, lumina...
A tot pălit, și -atunci, mi-ai căutat și vina,
O clipă doar cu degetele mele
Eu singură m-am sfâșiat, și le-am înfipt în piele.
Aștept să curgă sânge pân' la moarte
O viață liniștită, nu se poate
Îmi duc povara vremii, ce mă doare
Mă plânge soarta, până la ultima suflare...
Povara vremii
Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează