Un gând...

Dacă n-ar exista cer și pământ,

ar preface razele de soare-n vânt
Dacă n-ar exista cer și pământ,
norii s-ar preface fără-un cuvânt
Dacă aș urca pe un nor să zbor,
și mi-ar tăia respirația, suflul ușor
O senzație de moment,
mă face să gândesc e un sentiment,
îl respir adânc, îl expir profund
Încerc să descoper existența, mă chinui ,
merg cu pasul apăsat pe norul plângând
Mă strecor cu privirea să văd pământul,
Satele se văd ca niște suflete neiertate,
dar împlinite doar cu gândul
Aș zâmbi dar nu pot,norul îmi ține zborul,
Nu mă lasă ,aș vrea să glumesc,
îmi pedepsește umorul
De nu ar fi dorul de viață ,
nu aș face față
Viața e un diamant neșlefuit,
E visul fiecărui Om,poate neîmplinit
E dorința oricui pe-acest pământ
Să atingă un nor să-l urmărească în gând!

                                                          



Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează